Ladění TDI
Zabýváme se mimo jiné i laděním speciálních motorů pro motorsport. K těmto účelům používáme nejmodernější technologii, která umožnuje změny hodnot řídících jednotek přímo za chodu motoru !! (on-line ladění). Touto technologií dochází k obrovskému zefektivnění a urychlení procesu ladění.
Pokud nárůst výkonu, který můžeme získat díky modifikaci řídící jednotky motoru není dostatečný a chcete ještě víc koní, nabízíme zákazníkům mechanické úpravy dovolující další zvýšení výkonu motoru.
Nejpopulárnější možné modifikace jsou:
Výkonnější vstřikovací trysky
Dodáváme a montujeme trysky pro TDI motory od výrobce Bosch a Fratelli Bosio.
Firma Fratelli Bosio se specializuje na výrobu trysek o zvýšeném průtoku pro motory TDI koncern VAG.
V naší nabídce se nacházejí následující typy trysek:
- Pro motory s rotačním čerpadlem VP34
- Sprint 764 – 0.216mm shodná s tryskou Bosch DSLA150P764 a lze používat oba typy.
S těmito tryskami lze dosáhnout výkon cca 160PS na sériovém čerpadle. - PowerPlus PP764 – 0.230mm Tuningová tryska, její speciální konstrukce dovoluje získat lepší výkonové parametry při menší kouřívosti v porovnání s tryskou Sprint nebo Bosch DSLA150P764
S těmito tryskami lze dosáhnout výkonu 175PS na sériovém čerpadle. - Race520 – 0.260mm Závodní tryska vhodná do nejvýkonějších motoru s modifikovaným čerpadlem, turbem atd.
S těmito tryskami lze dosáhnout cca 220 PS.
- Sprint 764 – 0.216mm shodná s tryskou Bosch DSLA150P764 a lze používat oba typy.
- Pro motory PD(čerpadlo tryska)
- Powerplus1043 – tuningová tryska se zvýšeným průtokem.
S těmito tryskami lze dosáhnout cca 240PS. - Race783 – závodní tryska pro nejnáročnější aplikace.
Zde je již potřeba velmi výkonné turbodmychadlo, popřípadě lze používat ve spojení s nitrem. Potenciál až 300PS !!
- Powerplus1043 – tuningová tryska se zvýšeným průtokem.
Další z mechanických úprav:
Výkonnější turbodmychadlo dovoluje dodávat vetší množství vzduchu do motoru, což umožní zvýšení množství vstřikovaného paliva a tím i výkon motoru. Jsme schopni zajistit turba repasovaná, nová nebo speciální tzv. hybridní
Výkonnější Intercoolery:
Zástavba výkonnějšího turbodmychadla je samozřejmě doprovázená zvětšením množství ale i teploty vzduchu dodávaného do motoru. Účinnější intercooler dovoluje snížit teplotu a tím i hustotu plnícího vzduchu vháněného do motoru. Další z úprav je modifikace výfukového potrubí, dodatečné chlazení oleje, paliva atd….
Doporučujeme veškeré mechanické úpravy na motoru svěřit naší firmě, abychom předešli možným problémům s naladěním. Ušetříte si tím případné komplikace a další nemalé finanční náklady. Za poruchy při ladění vozu, které po mechanické stránce nebylo upraveno u nás, neodpovídáme. Týká se to hlavně speciálních úprav (jiné starší turba, čerpadla atd.), kde nejsme schopni ručit za stav komponentů a montáž jinou osobou. Komplexní úpravy probíhají v následujícím postupu. Při dohodě o úpravě vašeho vozu se určí konkrétní termín a hodina kdy bude vůz přistaven a předán technikovi, následuje práce na vašem voze, ať ž mechanická nebo softwarová. Zákazník bude po ukončení práce informován a přichází pro vůz. Bude mu předán vůz a graf z měření na válcové zkušebně před úpravou a po úpravě.
Zajímavé a funkční řešení pro zlepšení chlazení chladiče nasáveného vzduchu. zde
Jako jediní v ČR disponujeme technologii pro emulaci dat z jednotky motoru, pomoci sofistikovaného zařízeni OLS300, zařízeni používáme pro specialní projekty, kde by dokonale 100% vyladěni programu bylo téměř nemožné, protože by každá změna v programu ať již by se jednalo o celou mapu či jediný bajt znamenalo zdlouhavé programování a samozřejmě by se to i odrazilo na ceně chiptuningu.Kvalita programu je nesrovnatelná s konkurenci, která by musela věnovat takovému ladění i několik dni a u nás jsme schopni v relativně krátkém čase odladit precizně a bezkonkurenčně program za velice výhodné ceny díky zefektivnění a zkráceni doby ladění motoru. |
Také používáme tohle zařízeni pro vyladěni vozidla, která nelze programovat po kabelu a zde se tohle řešení přímo nabízí k použiti. Jedná se převážně o vozidla pod rok výroby 2000 kde nebylo možné programováni přes OBD zásuvku.ECU připravená pro ladění..Diagnostika během měření i ladění programu vozidla.Programování a instalace pamětí eprom do řídicí jednotky motoru.Červená oblast je místo kde právě čte procesor.Zapojeni jednotky motoru k emulátoru.Měřeni a ladění programu na válcove zkusebně, finální program je poté naprogramován do jednotky auta.Výměna klasickych trysek za nové sportovní s větším průtokem paliva.Emulace 2D pohledTuningová hlavaSpecialně upravené turbodmychadlo tzv. hybridní