Grafy, projekty

Zabýváme se mimo jiné i laděním speciálních motorů pro motorsport. K těmto účelům používáme nejmodernější technologii, která umožnuje změny hodnot řídících jednotek přímo za chodu motoru !! (tzv. on-line ladění). Touto technologií dochází k obrovskému zefektivnění a urychlení procesu ladění.Pokud nárůst výkonu, který můžeme získat díky modifikaci řídící jednotky motoru není dostatečný a chcete ještě víc koní, nabízíme zákazníkům mechanické úpravy dovolující další zvýšení výkonu motoru.

Měření výkonu vozidla probíhá ve třech základních fázích.

  • V první části po nájezdu vozidla na rotor a pevným ukotvením pásy se provádí takzvaná kalibrační zkouška převodového poměru pro zpřesnění samotného měření.
  • V další části po zahřátí motoru na provozní teplotu probíhá dynamické měření, kdy se na předposlední převodový stupeň akceleruje z volnoběžných až do maximálních výrobcem povolených otáček.
  • Nakonec se provede doběhová zkouška a počítač vyhodnotí na základě naměřených hodnot graf o průběhu výkonu a kroutícího momentu.

Něco málo z naší práce… zde nebo i na foru TDI-TUNING.CZ klik

Pro info o úpravě vozu, který není v tabulce, použijte email info@tdifun.cz

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Alfa Romeo 159 1,9JTD
110 Kw / 150 HP / 319 Nm
Chiptuning 180 HP / 3677 ot/min 429 Nm / 2443 ot/min +30 HP / +110 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Audi A3 1,9TDi
77 Kw / 105 Hp / 250 Nm
Sportovní modifikace 162 HP / 3839 ot/min 327 Nm / 2386 ot/min +57 HP / +77 Nm
Audi A4 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Turbo, trysky, chip 162 HP / 4332 ot/min 361 Nm / 2296 ot/min +52 HP / +126 Nm
Audi A4 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 310 Nm
Chiptuning 171 HP / 4233 ot/min 390 Nm / 2052 ot/min +41 HP / +80 Nm
Audi Cabrio 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 310 Nm
úprava motoru, turbo, FMIC, výfuk, chiptuning 213 HP / 4051 ot/min 471 Nm / 2634 ot/min +83 HP / +161 Nm
Audi Cabrio 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 310 Nm
Kompletní úprava 200+ 230 HP / 3955 ot/min 495 Nm / 2618 ot/min +100 HP / +185 Nm
Audi A6 2,7TDi
132 Kw / 180 HP / 379 Nm
Chiptuning 237 HP / 4256 ot/min 501 Nm / 2033 ot/min +57 HP / +122 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Chevrolet Cruze 2,0VCDi
110 Kw / 150 HP / 320 Nm
Chiptuning 182 HP / 4248 ot/min 388 Nm / 2385 ot/min +32 HP / +68 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Citroen C4 Coupe 1,6HDi
66 Kw / 90 HP / 214 Nm
Chiptuning 121 HP / 3445 ot/min 273 Nm / 2346 ot/min +31 HP / +59 Nm
Citroen Xara Piccaso 2,0HDI
66 Kw / 90 HP / 205 Nm
Chiptuning 101 HP / 3747 ot/min 258 Nm / 2285 ot/min +11 HP / +53 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Ford Focus 1,8TD di
66 Kw / 90 HP / 200 Nm
Chiptuning 116 HP / 4006 ot/min 253 Nm / 2081 ot/min +26 HP / +53 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Honda Civic 2,2TDCi
103 Kw / 140 HP / 340 Nm
Chiptuning 202 HP / 4014 ot/min 432 Nm / 2399 ot/min +62 HP / +92 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
KIA CEED 2.0 CRDI
103 Kw / 140 HP / 305 Nm
Měření série vs. powerbox 156 HP / 3734 ot/min 378 Nm / 2164 ot/min +16 HP / +73 Nm
KIA CEED 2.0 CRDI
103 Kw / 140 HP / 305 Nm
Chiptuning 175 HP / 3618 ot/min 395 Nm / 2240 ot/min +35 HP / +90 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Opel Astra 2,0Di
60 Kw / 82 HP / 185 Nm
Chiptuning 105 HP / 3589 ot/min 270 Nm / 2124 ot/min +23 HP / +85 Nm
Opel Vectra 2,0DI
60 Kw / 82 HP / 185 Nm
Chiptuning 89 HP / 3814 ot/min 212 Nm / 2295 ot/min +7 HP / +27 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Peugeot 306 2,0HDi
66 Kw / 90 HP / 205 Nm
Chiptuning 115 HP / 3709 ot/min 252 Nm / 2468 ot/min +25 HP / +47 Nm
Peugeot 307 1,4HDI
51 Kw / 70 HP / 150 Nm
Chiptuning 91 HP / 3936 ot/min 212 Nm / 2256 ot/min +21 HP / +62 Nm
Peugeot 407SW 1,6HDi
80 Kw / 110 HP / 240 Nm
Chiptuning 128 HP / 4283 ot/min 297 Nm / 2207 ot/min +18 HP / +57 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Renault Kango 1,5DCI
63 Kw / 86 HP / 200 Nm
Chiptuning 98 HP / 3683 ot/min 231 Nm / 2708 ot/min +12 HP / +31 Nm
Renault Laguna 1,9DCi
88 Kw / 120 HP / 270 Nm
Chiptuning 150 HP / 3707 ot/min 355 Nm / 2122 ot/min +21 HP / +45 Nm
Renault Laguna 2,2DCi
110 Kw / 150 HP / 320 Nm
Chiptuning 171 HP / 4060 ot/min 365 Nm / 2079 ot/min +21 HP / +45 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Seat Aletea 2,0TDi CR 4×4
103 Kw / 140 HP / 320 Nm
Chiptuning 180 HP / 3788 ot/min 385 Nm / 2242 ot/min +40 HP / +65 Nm
Seat Ibiza 1.9 TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Trysky, chip 141 HP / 3699 ot/min 329 Nm / 2161 ot/min, +51 HP / +119 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
Škoda Fabia 1,4TDi
59 Kw / 80 HP / 195 Nm
Chiptuning 101 HP / 3998 ot/min 260 Nm / 2158 ot/min +21 HP / +65 Nm
Škoda Fabia 1,9SDi
47 Kw / 64 HP / 125 Nm
Chiptuning 78 HP / 4174 ot/min 162 Nm / 2220 ot/min +14 HP / +37 Nm
Škoda Fabia RS 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 310 Nm
Chiptuning 174 HP / 3990 ot/min 371 Nm / 2535 ot/min +44 HP / +61 Nm
Škoda Fabia RS 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 310 Nm
Chiptuning 164 HP / 3744 ot/min 401 Nm / 2404 ot/min +34 HP / +91 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi 4×4
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Kompletní úprava 244 HP / 4253 ot/min 471 Nm / 3420 ot/min +154 HP / +261 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Úprava motoru, turbo, trysky, chip 151 HP / 4045 ot/min 336 Nm / 2257 ot/min +61 HP / +126 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Chiptuning 126 HP / 4270 ot/min 256 Nm / 2455 ot/min +36 HP / +46 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Trysky, chiptuning 146 HP / 4415 ot/min 329 Nm / 2252 ot/min +56 HP / +119 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Chiptuning 129 HP / 4264 ot/min 278 Nm / 2303 ot/min +39 HP / +68 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Trysky, turbo, spojka, chip 169 HP / 4095 ot/min 374 Nm / 2246 ot/min +79 HP / +164 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Chiptuning 130 HP / 3988 ot/min 275 Nm / 2078 ot/min +40 HP / +65 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Trysky, chiptuning 142 HP / 3801 ot/min 337 Nm / 2284 ot/min +52 HP / +127 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
Trysky, chiptuning 141 HP / 3910 ot/min 349 Nm / 2138 ot/min +51 HP / +139 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi 4×4
74 Kw / 100 HP / 244 Nm
Turbo, chiptuning 150 HP / 4069 ot/min 382 Nm / 2404 ot/min +50 HP / +138 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi 4×4
74 Kw / 100 HP / 244 Nm
Chiptuning 148 HP / 3767 ot/min 362 Nm / 2200 ot/min +48 HP / +119 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi 4×4
74 Kw / 100 HP / 244 Nm
Chiptuning 157 HP / 3930 ot/min 373 Nm / 1962 ot/min +57HP / +129 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Trysky, hlava čerpadla, turbo, FMIC, chip, porucha spojky 188 HP / 4282 ot/min 426 Nm / 2597 ot/min +78 HP / +191 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Kompletní úprava 197 HP / 4079 ot/min 410 Nm / 2898 ot/min +87 HP / +175 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Trysky, turbo, chiptuning 165 HP / 4116 ot/min 362 Nm / 2368 ot/min +55 HP / +127 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Kompletní úprava 171 HP / 4190 ot/min 398 Nm / 2152 ot/min +61 HP / +163 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Kompletní úprava 211 HP / 4148 ot/min 428 Nm / 2559 ot/min +101 HP / +193 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 309 Nm
Úprava motoru, turbo, FMIC, spojka, chip 214 HP / 4106 ot/min 467 Nm / 2446 ot/min +84 HP / +158 Nm
Škoda Octavia 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 309 Nm
ECObox vs. chiptuning – porovnání 144 HP / 3858 ot/min 330 Nm / 2180 ot/min +14 HP / +21 Nm
Škoda Octavia II 1,6TDi CR
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Chiptuning nové generace 142 HP / 4213 ot/min 300 Nm / 1864 ot/min +37 HP / +50 Nm
Škoda Octavia II 1,9TDi
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Chiptuning 143 HP / 3650 ot/min 311 Nm / 2087 ot/min +38 HP / +61 Nm
Škoda Octavia II 1,9TDi
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Ostrý chiptuning 155 HP / 3964 ot/min 334 Nm / 2129 ot/min +50 HP / +84 Nm
Škoda Octavia II 1,9TDi
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Turbo, spojka, chiptuning 171 HP / 4075 ot/min 413 Nm / 2547 ot/min +66 HP / +163 Nm
Škoda Octavia II 1,9TDi
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Spojka, chiptuning 149 HP / 3691 ot/min 354 Nm / 2466 ot/min +44 HP / +104 Nm
Škoda Octavia II 1,9TDi 4×4
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Blokace DPF, chiptuning 152 HP / 3782 ot/min 369 Nm / 2161 ot/min +47 HP / +119 Nm
Škoda Octavia II 1,9TDi DSG
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Chiptuning 158 HP / 3790 ot/min 331 Nm / 2342 ot/min +53 HP / +81 Nm
Škoda Octavia II 2,0TDi 4×4
103 Kw / 140 HP / 319 Nm
Blokace DPF, chiptuning 170 HP / 3921 ot/min 398 Nm / 2066 ot/min +30 HP / +79 Nm
Škoda Octavia II 2,0TDi DSG RS
125 Kw / 170 HP / 350 Nm
Chiptuning nové Octávie EDC 17 201 HP / 4089 ot/min 431 Nm / 2138 ot/min +31 HP / +81 Nm
Škoda Octavia II 2,0TDi
103 Kw / 140 HP / 319 Nm
Chiptuning 187 HP / 3800 ot/min 428 Nm / 2603 ot/min +47 HP / +109 Nm
Škoda Octavia II 2,0TDi RS
125 Kw / 170 HP / 350 Nm
Chiptuning 206 HP / 3966 ot/min 428 Nm / 2175 ot/min +36 HP / +78 Nm
Škoda Octavia II 2,0TFSi RS
147 Kw / 200 HP / 280 Nm
Chiptuning 238 HP / 6010 ot/min 367 Nm / 3523 ot/min +38 HP / +87 Nm
Škoda Superb 2,5TDi
120 Kw / 163 HP / 350 Nm
Chiptuning 212 HP / 3820 ot/min 433 Nm / 2323 ot/min +49 HP / +83 Nm
Škoda Superb II 2,0TDi
125 Kw / 170 HP / 350 Nm
Chiptuning commonrail EDC17 CFGB 200 HP / 4072 ot/min 420 Nm / 2081 ot/min +30 HP / +70 Nm

Výrobce / model / motor Popis úpravy Výkon po úpravě Točivý moment po úpravě Rozdíl HP / Nm Graf
VW Bora 1,9TDi 4×4
85 Kw / 115 HP / 285 Nm
Chiptuning 156 HP / 3657 ot/min 376 Nm / 2064 ot/min +41 HP / +91 Nm
VW Bora 1,9TDi
85 Kw / 115 HP / 285 Nm
Turbo,trysky,chiptuning 183 HP / 3923 ot/min 422 Nm / 2467 ot/min +68 HP / +137 Nm
VW Bora 1,9TDi
110 Kw / 150 HP / 320 Nm
Chiptuning 194 HP / 4042 ot/min 431 Nm / 2523 ot/min +44 HP / +111 Nm
VW Caddy 1,9TDi
55 Kw / 75 HP / 210 Nm
Chiptuning 134 HP / 3956 ot/min 281 Nm / 2047 ot/min +59 HP / +71 Nm
VW Caddy 1,9TDi
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Chiptuning 144 HP / 3966 ot/min 329 Nm / 2100 ot/min +39 HP / +79 Nm
VW Golf II 1,8T
117 Kw / 160 HP / 226 Nm
Kompletní úprava 260 HP / 5340 ot/min 433 Nm / 3836 ot/min +100 HP / +207 Nm
VW Golf IV 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
ALH projekt test 208 HP / 4070 ot/min 483 Nm / 1959 ot/min +118 HP / +273 Nm
VW Golf IV 1,9TDi
66 Kw / 90 HP / 210 Nm
ALH projekt 192 HP / 4099 ot/min 438 Nm / 1904 ot/min +102 HP / +228 Nm
VW Golf IV 1,9TDi
74 Kw / 100 HP / 250 Nm
Úprava motoru, turbo, chiptuning 162 HP / 3853 ot/min 372 Nm / 2405 ot/min +62 HP / +122 Nm
VW Golf V 1,9TDi
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Chiptuning 148 HP / 3895 ot/min 338 Nm / 2162 ot/min +43 HP / +88 Nm
VW Golf IV 1,9TDi
85 Kw / 115 HP / 285 Nm
Kompletní úprava 208 HP / 4014 ot/min 465 Nm / 2595 ot/min +93 HP / +180 Nm
VW Golf IV 1.9 TDi
96 Kw / 130 HP / 310 Nm
Kompletní úprava 302 HP / 4393 ot/min 495 Nm / 4183 ot/min +172 HP / +185 Nm
VW Passat 1,9TDi
74 Kw / 100 HP / 250 Nm
Chiptuning 149 HP / 4039 ot/min 339 Nm / 2482 ot/min +49 HP / +89 Nm
VW Passat 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Trysky,chiptuning 150 HP / 4214 ot/min 325 Nm / 2490 ot/min +40 HP / +90 Nm
VW Passat 1,9TDi
81 Kw / 110 HP / 235 Nm
Trysky,turbo,chiptuning 156 HP / 3859 ot/min 361 Nm / 2213 ot/min +46 HP / +126 Nm
VW Passat 1,9TDi
96 Kw / 130 HP / 285 Nm
Chiptuning 172 HP / 3915 ot/min 389 Nm / 2261 ot/min +42 HP / +104 Nm
VW Passat 2,0TDi DSG
103 Kw / 140 HP / 319 Nm
Lehký tuning na přání 165 HP / 3626 ot/min 390 Nm / 2428 ot/min +25 HP / +71 Nm
VW Sharan 1,9TDi
85 Kw / 115 HP / 310 Nm
Chiptuning 153 HP / 3868 ot/min 375 Nm / 2411 ot/min +38 HP / +65 Nm
VW Tiguan 2,0TDI CR
81 Kw / 110 HP / 280 Nm
Chiptuning 172 HP / 3975 ot/min 370 Nm / 2249 ot/min +62 HP / +90 Nm
VW Touran 2,0TDi DSG
125 Kw / 170 HP / 350 Nm
Chiptuning 191 HP / 3643 ot/min 422 Nm / 2361 ot/min +21 HP / +72 Nm
VW Transporter 1,9TDi
77 Kw / 105 HP / 250 Nm
Chiptuning 135 HP / 3554 ot/min 322 Nm / 2016 ot/min +30 HP / +72 Nm
VW T4 2,5TDi
65 Kw / 88 HP / 250 Nm
Trysky, chiptuning 135 HP / 3664 ot/min 316 Nm / 2467 ot/min +47 HP / +66 Nm
VW T5 multivan 2,5TDi
128 Kw / 175 HP / 400 Nm
Chiptuning 218 HP / 3604 ot/min 491 Nm / 2617 ot/min +43 HP / +91 Nm